В Кривому Розі, замість того, щоб спрямувати кошти на поліпшення якості водопостачання, вирішили витратити 1,3 мільйона гривень на створення відеороликів.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяПро це стало відомо завдяки тендеру на Prozorro.
Комунальне підприємство "Кривбасводоканал" оголосило тендер на закупівлю телевізійних послуг, метою яких є підвищення платіжної дисципліни серед боржників та стимулювання економії води.
Відеоролики будуть присвячені покращенню культури користування водопостачанням та водовідведенням, але замість реальних поліпшень в інфраструктурі, мешканці міста отримають мотивуючі фільми та сюжети.
Популярні статті зараз Кому з пенсіонерів перерахують пенсії в 2025 році Військовозобов'язаним ввели нові обмеження: що потрібно знати Нафтогаз попередив українців про нові правила подачі показань по лічильниках Українці забудуть про дешевий інтернет: озвучені нові тарифи Показати щеЦікаво, що на тендер подала заявку лише одна учасниця – місцевий "Перший міський телеканал Кривий Ріг".
Замість того, щоб витратити кошти на ремонт труб, оновлення мереж або поліпшення якості води, гроші підуть на рекламну кампанію, спрямовану на тих, хто не поспішає оплачувати рахунки.